سرویس تلفن بین الملل

سرویس تلفن یین الملل IP Caller »
 یکی از موارد استفاده کاربران به ویژه از زمان  اجرایی شدن قانون فیلارینک و از دسترس خارج شدن  نرم افزارهایی مانند تلگرام و وانساپ امکان ارتباط از روی شبکه مجازی به سختی امکان پذیر است ، از سوی دیگر هزینه مکالمه تلفن ثابت و موبایل با مقاصد خارجی بالا می باشد . به همین دلیل شبکه سحر ارتباط در راستای مشتری مداری نسبت به ایجاد سامانه تلفن بین الملل بر بستر IP اقدام نموده است .

در این نوع سرویس مشترک نسبت به ثبت نام و گرفتن رمز عبور که امکان شناسایی توسط IP Caller هم فراهم می باشد نسبت به اتصال به شبکه اقدام می نماید  ، در این حالت هزینه اتصال کاربران بیش از ۵۰% از نرخ مکالمه برقراری با تلفن ثابت کمتر می باشد . شایان ذکر است در این نوع سرویس مقاصد پر مصرف مانند آمریکا ، کانادا و اروپا به دلیل ترافیک بالا با قیمت پایین تر و به صرفه تر ارائه می شود ولی نرخ مکالمه مقاصد مانند عربستان ، کویت و …. بسیار بالا خواهد بود. ضمنا نرخ مکالمه برحسب دلار می باشد و قیمت به دلیل اینکه سرویس دهنده یا کریر شرکت خارجی می باشد با نوسانات دلار تغییر می نماید.


نحوه استفاده از سرویس تلفن یین الملل IP Caller »

  1. ابتدا با شماره تلفن ۹۱۰۱۲۴۵۹ تماس بگیرید. (اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید و یا از سایر شهرستان‌ها تماس می‌گیرید، کد تهران را نیز شماره‌گیری کنید:۹۱۰۱۲۴۵۹–۰۲۱)
  2. زمانی که از شما خواسته می‌شود شماره‌ی رمز (PIN) که همان شماره تلفن ثابت منزل مشترک با کد شهری می باشد را وارد کنید. یا با تنظیم Caller ID  سیستم شما را خواهد شناخت و امکان دسترسی فراهم می گردد.
  3. سپس شماره مقصد مورد نظر را با دو صفر  ابتدایی وارد کنید و در انتها کلید مربع (#) را فشار داده، در این زمان میزان زکان مکالمه شما اعلام می گردد و پس از آن منتظر شنیدن صدای بوق آزاد شوید.
  4. لطفا توجه بفرمایید که با توجه به فاصله‌ی شما تا کشور مقصد ممکن است در شنیدن صدای بوق آزاد اندکی تاخیر به وجود آید، بنابراین به قدر کافی صبر کنید تا ارتباط برقرار شود و پس از آن با اطمینان از کیفیت مکالمه، با مقصد مورد نظر صحبت کنید.